سلامت نوزاد و زنان باردار با پودر گندم جوانه زده

پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود مملو از اسید فولیک است که عامل مهمی در تضمین سلامت نوزاد برای زنان باردار است. زنانی که سطوح سالمی از فولات در سیستم خود دارند، احتمال ابتلای فرزندشان به نقص موارد عصبی و سایر عوارض بسیار کمتر است.
افزودن پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود به رژیم غذایی زنان باردار به دلیل ماهیت سرشار از مواد مغذی می‌تواند از بسیاری جهات مفید باشد.

وجود سطح بالای اسید فولیک در پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود برای افراد در معرض خطر دیابت یک اثر ثانویه دارد. اسید فولیک با ترکیبی به نام "هوموسیستئین" در بدن ارتباط منفی دارد که باعث ایجاد برخی بیماری‌های عروقی، دیابت و بیماری قلبی است.
اسید فولیک در بسیاری از غلات کامل و به ویژه در سطوح بالایی از پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) وجود دارد. بنابراین، اگر فرد دوز‌های نرمال و سالم گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) را به رژیم غذایی خود اضافه کند، می‌تواند به کاهش سطح هموسیستئین در بدن کمک کند و احتمال ابتلا به این شرایط خطرناک یا کشنده را کاهش دهد، بنابراین پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود بسیار مفید برای افراد مبتلا به دیابت است، زیرا میتواند قندخون را کاهش دهد!

 

یکی از مهم‌ترین زمان‌های بارداری سه ماهه اول آن است که سیستم عصبی جنین در حال شکل گرفتن است. مصرف سمنو می‌تواند به کامل شدن سیستم عصبی جنین کمک کند. علاوه بر این مصرف این غذای خوشمزه می‌تواند به رشد استخوان‌های جنین نیز کمک کند.

 

خاصیت‌های مهم سمنو برای زنان باردار می‌توان به رفع کمک خونی اشاره کرد، دلیل این امر این است که سمنو حاوی مقادیر مناسبی از آهن است. علاوه بر این، مصرف سمنو می‌تواند به رفع یبوست بارداری نیز کمک کند.

 

سمنو پخته شده با پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) از خوراکی‌هایی محسوب می شود که خواص زیادی برای کودکان در حال رشد دارد. همانطور که می‌دانید این غذای خوشمزه از شیره گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) درست می‌شود و به همین دلیل ارزش غذایی بسیار خوبی دارد. از مهم‌ترین خواص سمنو برای کودکان می‌توان به تقویت استخوان‌ها و کمک به رشد کودکان اشاره کرد.

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده