مراقبت از پوست با نالی فود

هرچه سن بالاتر می‌رود، مراقبت از پوست اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از این گذشته، بسیاری از افراد دوست دارند تا جایی که ممکن است جوان به‌نظر برسند و چاقی صورت هم یکی از راه‌هایی است که به جوانی ظاهری کمک زیادی می‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت از پوست،استفاده از پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) نالی فود در رژیم مراقبت از پوست است. استفاده از پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) برای چاقی صورت و بدن در رژیم‌های غذایی و طب سنتی جایگاه ویژه‌ای دارد. ویتامین‌های موجود در این ماده مغذی، مانند ویتامین‌های E و گروه B، علاوه‌بر مبارزه با رادیکال‌های آزاد و به تعویق‌انداختن روند پیری در افزایش شادی و هیدراته‌ ماندن پوست نقش دارند. همین موضوع به میزان زیادی باعث توپر‌شدن و چاقی صورت می‌شود. علاوه‌براین،پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) نالی فود منبع عالی پروتئین و تقویت عضلات صورت است.با پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) میتوان انواع ماسک ها را درست کرد و با طرز صحیح ماساژ صورت،زیبایی و جوانی را به صورت خود هدیه کرد.

درمان آفتاب‌سوختگی با گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) نالی فود: آفتاب‌سوختگی معمولا با قرمزی، تاول، التهاب و احساس سوزش در ناحیه آسیب‌دیده همراه است.پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) )  به‌دلیل‌داشتن خواص متعادل‌کننده به مقابله با آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند. این موضوع، منجربه کاهش علائم و ایجاد اثر خنک‌کنندگی در ناحیه آسیب‌دیده می‌شود.
یک خبر خوب برای کسانی که پوست چرب دارند این است که پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) نالی فود برای پوست‌های چرب هم مفید است، زیرا به‌دلیل‌داشتن خواص ضدالتهابی، سوزش ناشی از آفتاب‌سوختگی پوست های چرب را هم تسکین می‌دهد.
پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) نالی فود برای چاقی صورت:
و اما گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) برای چاقی صورت هم از شهرت زیادی برخوردار است. این ماده مغذی می‌تواند با آبرسانی و هیدراته نگاه‌داشتن پوست، درکنار اسیدهای چرب امگا 3 خود خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش داده و به بازسازی مداوم سلول‌های جدید نیز کمک کند. به‌این‌ترتیب، پوست صورت چاق‌تر و شاداب‌تر شده است.
مصرف پودر گندم جوانه زده ( گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) ) نالی فود و شیر:
5-10 گرم پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) را روی غلات صبحانه یا شیر بپاشید. این کار به افزودن موادمغذی به اولین وعده غذایی روز کمک می‌کند. افزایش محتوای فیبر به افراد مبتلابه آرتریت نیز کمک می‌کند تا علائم را در بقیه روز کاهش دهند.
مکمل‌ها و شیک‌های گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود:
5 تا 10 گرم پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) که به شیک‌های پروتئینی و مکمل‌های گلوتامین اضافه شود، باعث افزایش محتوای ویتامین E می‌شود که به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل نموده و ترشح آنزیم‌های خاصی را تسهیل می‌کند که فرآیندهای گوارشی را ادامه دهند. سیستم گوارشی سالم، باعث درخشندگی و شادابی پوست می‌شود.
ماسک صورت موز با گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود :
این ماسک یکی از بهترین ماسک‌های جوان‌کننده، پرکننده و روشن‌کننده صورت است که برای انواع پوست کاربرد دارد. موادلازم:
 روغن
 زیتون
 پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم )
موز رسیده


طرزتهیه:
دو قاشق چای‌خوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود را در یک کاسه شیشه‌ای مخلوط کنید. نصف یک موز رسیده له شده را به مخلوط اضافه کنید. پس از تمیز‌کردن کامل پوست صورت، این ماسک را روی تمام پوست بمالید. پس از 30 دقیقه پوست را با آب گرم بشویید. می‌توانید از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید تا هم پوستتان پاکسازی شود و هم با ویتامین E موجود در پودر جوانه غنی و شاداب گردد. ویتامین‌ها و موادمعدنی موجود در این ماسک، آلودگی‌های پوست را حذف نموده و به صاف و لطیف‌شدن آن کمک می‌کند. بنابراین، برای درخشندگی و جوانسازی کامل پوست صورت، می‌توانید با خیال راحت از این ماسک استفاده کنید.

پرشدن گونه ها با ماسک صورت عسل و گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود:

این ماسک به لطافت و آبرسانی پوست کمک زیادی می‌کند. موادلازم:
روغن
 پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم )
عسل
 شیر تازه خام
 طرزتهیه: یک قاشق چای‌خوری پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) و یک قاشق غذاخوری عسل را در یک کاسه مخلوط کنید. سپس چند قطره شیر تازه نجوشیده به مخلوط اضافه کنید. این ماسک را می‌توان برای تمیز‌کردن صورت بعد از آرایش هم استفاده کرد. ماسک را به‌مدت 15 دقیقه روی صورت خود نگه دارید. صورت خود را بشویید. برای نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌توانید از این ماسک هر روز استفاده کنید. این ماسک روی انواع پوست، ازجمله پوست‌های چرب به‌خوبی عمل می‌کند و برای روشن‌شدن و چاقی پوست صورت عالی است.

 استفاده از پودر گندم جوانه زده ( جوانه گندم ) نالی فود برای چاقی صورت یکی از راه‌های شناخته شده در بهبود عملکرد پوست، رفع چین‌وچروک‌ها و کمک به شادابی پوست صورت است. این ماده مغذی هم به‌صورت خوراکی (در مکمل‌ها، شیک‌ها، سالادها، کوفته، کوکو، کتلت و شیر) و هم به‌صورت موضعی (روغن و پودر) در ماسک‌های صورت کاربرد دارد
امیدوارم این اطلاعات مفید بوده باشه و بتوانید با خیال راحت از گندم جوانه زده نالی برای بدن و پوست خود استفاده کنید!

 

۱
از ۵
۱ مشارکت کننده